標題:

纖X 22得唔得架?

發問:

纖X 22得唔得架?我有個朋友想減肥,大約想減十幾廿十磅左右,之前都試過唔少減肥方法,做運動都仲可以,但叫佢節食就一定唔work!同埋就算做運動都唔想join 健身公司,因為之前都陪佢join過, 但有時真係工作關係唔能夠成日去健身。最近佢同男友分左手,所以好想減番廋d,一來佢要見客,二來當然想快d搵個個好男友,所以好想減肥。經過我地一番研究,暫時覺得纖X 22 都OK,但都想問下d用過呢間公司既人覺得work唔work,希望有經驗者提供意見丫~Thank you very much! 我個fd 問過價, 而家纖X 22 既收費係 $5200 三個半月。... 顯示更多 纖X 22得唔得架? 我有個朋友想減肥, 大約想減十幾廿十磅左右, 之前都試過唔少減肥方法, 做運動都仲可以, 但叫佢節食就一定唔work! 同埋就算做運動都唔想join 健身公司, 因為之前都陪佢join過, 但有時真係工作關係唔能夠成日去健身。 最近佢同男友分左手, 所以好想減番廋d, 一來佢要見客, 二來當然想快d搵個個好男友, 所以好想減肥。 經過我地一番研究, 暫時覺得纖X 22 都OK, 但都想問下d用過呢間公司既人覺得work唔work, 希望有經驗者提供意見丫~ Thank you very much! 我個fd 問過價, 而家纖X 22 既收費係 $5200 三個半月。 真係好想知試過呢間既朋友得唔得, 好想要真實個案, Thx~~~ 更新: 全部都係呢間公司 www.yourhealthyshape.com/fitcometrue / www.healthcometrue.com/healthy 回覆我... 我想要既回覆係「有用過纖X 22」既人既經驗, 同埋請「詳細」介紹減肥過程, 及「詳細」解釋點解得/唔得, Thanks!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實你個朋友有沒想join舒適堡啊....如果兩個一齍去會平點架,只要$2800玩14個月都幾底 呵......問你朋友join唔join 我的msn是CHRISTINE_00328@YAHOO.COM.HK OR E-MAIL : CHRISTINE_00328@YAHOO.COM.HK TK'S

其他解答:

運動如果配合正確方法是可以有效減肥的, 否則會有反效果(受傷, 變肌肉…) 而且效果較慢, 不如你去le個網頁睇下丫, 佢地既健康顧問幫我一個星期減3磅, 總共減左25磅, 最重要係可以收返靚個身型, 我用左3年都無肥返, 而且重改善埋健康添!! 我相信, 一定會幫到你 www.yourhealthyshape.com/miu|||||如果你真係想減肥.我就會建議你首先你要注意是否缺乏運動,以致身體有過胖的趨勢。運動可以幫助燃燒脂肪,防止發胖,但怎樣做運動才是最恰當呢?大家不妨參考以下的建議。 (一)衡量自己的興趣和體力,選擇適當的運動,例如緩步跑、打球及游泳等。 (二)運動前要有充分的熱身。 (三)注意安全,穿戴合適的防禦裝備,如單車帽、護膝等。 (四)若運動時感到有痛楚、頭暈、不適或疲倦時,便要立即停下休息,不要勉強下去。 (五)運動後,要補充水分。 (六)持之以恆,每周做運動三次或以上。 (七)若是為了減肥的目的,就要明白,不同的運動有不同的熱量消耗,而最有效消耗熱能的運動是游泳、踏單車、緩步跑等帶氧運動。 其次,一定要注意飲食要;均衡,營養足夠。減肥或其它健康問題,都是要避免攝取過多的熱量,但對於我們人體所需要的各種營養素,仍是不可缺少的,如果只吃某類食品,可能會造成營養的不足。其次減重的速度不宜太快,不應期待愈快愈好,一天或數天計就能減輕 10 - 12磅是不太可能的,且在短短幾天內減輕太多, 造成身體上其他代謝的不正常,對身體有害 無益,每週約減少1 - 2 磅,持續減輕對身體才不會產生不良的影響 。 方 法 有 好 多 ... 運 動 , 低 熱 量 餐 單 ..... 等 等! 想 知 道 多 d 關 於 健 康 既 資 訊 到 l e 個 網 頁 睇 睇 啦 www.healthcometrue.com/healthy|||||纖X 22我就未試過,不過如果你想減肥既,不如試試一個健康既減肥方法,又唔會好貴,更加唔洗節食。 如果你有興趣想知多D既,不妨聯絡我呀。 msn:ilumiriam@hotmail.com tel:61311202 my name:michelle
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 oob73zj92b 的頭像
    oob73zj92b

    oob73zj92b的部落格

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()