標題:

如果一個女仔10-11歲......

發問:

如果一個女仔10-11歲,已擁有2萬多元,每月100多元, 她是不是擁有過量金錢?應不應減她零用錢? 如果她變成購物狂,怎樣令她變回正常?(再減她零用錢?) 更新: ( 她的錢1次也沒有拿過出來,還經常被家長借用...- -'' )

最佳解答:

其實一個人算唔算多錢係要睇佢既家庭狀況同自已既感觀... 好似一個乞丐一個月有50蚊已經覺得好幸福嫁啦... 不過我個人認為一個女仔10-11歲,已擁有2萬多元,每月100多元,都唔算好過份姐.... 如果她變成購物狂,怎樣令她變回正常?(再減她零用錢?) 如果佢唔係真係入左魔,我諗咁又唔洗既..... 覺得有少少問題既話就帶佢去睇下心理醫生囉.... 如果真係好過份就真係要用一d強硬少少既方法啦:(正如你所講)減她零用錢、唔比佢shopping,成日跟住佢一睇到佢入鋪頭買野就阻止佢。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你是否就是這個小朋友,如果是的話我首先要恭喜妳,因為你同我細個時 和我現在的契女性格十分相近. 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/34.gif 妳10~11嵗每月100元零用錢可以儲到兩萬,代表妳的自制能力完全可以 自我控制. 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/41.gif 我今年47嵗,就是好在從小懂儲蓄,須然自細無書讀,不過都夠錢學得多種 謀生技能,現在只是無學識,但是就有樓又有自己的小生意,全靠自細懂儲蓄. 如果担心云兩萬蚊會使咗佢,咁就好像我契女咁,放在銀行的定期裡, 以備將來讀書用又好.做生意又好,起碼唔使問人借. 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/33.gif|||||先禮後兵.|||||重多過我,我17歲都冇咁多錢 = = 係就係多左不過佢係米自己貯存d錢先 如果佢依家已經有兩萬幾蚊姐係都唔大洗啦 其實可以唔洗俾住咁多零用錢ga,重咁細個只要俾左 夠食飯同要用ga錢就可以啦,最好就唔好一次過俾一個月 一日一日咁俾咁就唔可以用多一日就得咁多可以用 不過講真當細個就有好多錢大個一定會幾得大洗,錫仔女係應該 不過唔好用錢黎錫同錫得太過份|||||太多la... 一個o金little ge女仔... 要o金多錢做what...??!!... 系擁有過多ge錢ga la... but if buy some USEFUL things... o金都OK ge... if NOT... o金真系要subtract she D零用錢la...!!!... if she變成購物狂... 一定一定要再減she D零用錢LA...!!!... **E個系who o黎ga... 系5系你D fd o黎ga... if yes... 好好o金券下she la... 我think is not u la...** **hope can help u!!**|||||佢依家甘細個,,就俾甘多錢佢..如果將來大個女..就會變成壞習慣啦... 你減佢零用錢,,等佢吾好甘多錢系手..就得啦...|||||她不是擁有過量金錢,我個人ge睇法就唔應減她零用錢。因為我比佢更多 如果她變成購物狂,怎樣令她變回正常?(再減她零用錢?) 答:這是一個假設吧!係的話先再 減她零用錢|||||咁細個仲讀緊小學咋喎 每月100多元已經係好多錢!! 會令佢成日買野,大個左就更大洗架啦! 我覺得每個月4,50蚊已經夠哂啦 到中學先俾多d錢啦
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 oob73zj92b 的頭像
    oob73zj92b

    oob73zj92b的部落格

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()