標題:

16歲賴尿20點,

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今年16歲 好多年都冇賴過尿 但係我今朝發現條孖煙通同床單濕左 咁姐係賴左尿啦。我而家好驚,會吾會有病? 我琴晚訓前一個鐘飲左杯水不過半夜呵左次尿先訓,咁又有冇關系? 我係冇發夢一覺訓天光,。仲有會唔會同我早幾日跌親凳親右邊盤骨/腰有關?

最佳解答:

你是男生定女生,如果是男生,即有可能是夢遺射精,不是賴尿,這是正常的,同你可看清楚多唔多,因為如果是尿應該分量會多好多,另外你是否近日有壓力,也會影響你的生理. 你現在可不用急,留意次數會否增加才下定論.

其他解答:

濕咗唔一定係尿,你大個仔,你明白啦﹗
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 oob73zj92b 的頭像
    oob73zj92b

    oob73zj92b的部落格

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()