標題:

急問!!!我而家F.6,會考19分,不過會考英文(A卷)得D,IVE既2年制HD收唔收??

發問:

我會考19分(所有科D或以上),不過會考英文(A卷)得D,咁我而家F.6,不過我唔記得左報RE-TAKE會考英文,Q1) 咁我認唔認該繼續升讀F.7?(因為我英文好差)Q2) 定係讀IVE既3年制HD?我想讀既3年IVE HD:1) 三年制多媒體創作及數碼娛樂高級文憑+++++如果我繼續升讀F.7?但係下年我U.E肥左,之後想讀IVE既2年制HD,Q3) 佢地收唔收我?Q4) 呢2科算唔算熱門?我想讀既2年IVE HD:1) 兩年制生物醫學高級文憑2) 兩年制多媒體創作及數碼娛樂高級文憑Q5) 仲有咩高級文憑或副學士收我?+++++超緊急...THANK YOU!! 顯示更多 我會考19分(所有科D或以上), 不過會考英文(A卷)得D, 咁我而家F.6, 不過我唔記得左報RE-TAKE會考英文, Q1) 咁我認唔認該繼續升讀F.7?(因為我英文好差) Q2) 定係讀IVE既3年制HD? 我想讀既3年IVE HD: 1) 三年制多媒體創作及數碼娛樂高級文憑 +++++ 如果我繼續升讀F.7? 但係下年我U.E肥左, 之後想讀IVE既2年制HD, Q3) 佢地收唔收我? Q4) 呢2科算唔算熱門? 我想讀既2年IVE HD: 1) 兩年制生物醫學高級文憑 2) 兩年制多媒體創作及數碼娛樂高級文憑 Q5) 仲有咩高級文憑或副學士收我? +++++ 超緊急...THANK YOU!!

最佳解答:

你講既HD應該都入唔到 ive既兩/三年制高級文憑都會要求會考英文有二級/乙卷E/甲卷C或以上 咁既情況俾我我會讀埋中七, 照考AL, 再報埋CE英文 唔計HD, 中五同中七畢業其實可以爭好遠 另外一個選擇係ive既四年制高級文憑 冇要求會考英文合格, 不過就要入學之後兼讀個英文課程 一般黎講出席率夠就好易搞掂 其他既HD或者asso就唔多清楚啦 其實你會考甲卷總算有個D, 而家開始惡補英文應該仲有得救 19分讀ive老實講我會覺得哂左少少 當然唔係話ive真係咁不堪, 但係既然仲有時間, 點解唔試下再盡下力?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

圖片參考:http://www.vtc.edu.hk/prospectus/chi/images/title3b.gif 圖片參考:http://www.vtc.edu.hk/prospectus/chi/images/spacer.gif 圖片參考:http://www.vtc.edu.hk/prospectus/chi/images/arrow_05.gif 全日制中七以上程度課程 申請人如欲報讀 IVE 、HKDI 或 SBI 於2008 / 09學年開辦的兩年全日制高級文憑課程,須符合下列一般入學條件: 香港高級程度會考 : 香港中學會考: 一科高級程度科目達E級或以上; 或 兩科高級補充程度科目達E級或以上 及 五科成績達E級/二級或以上,包括英國語文科及中國語文科[申請人如在2006年或以前應考香港中學會考英國語文科,成績必須達E級(課程乙)/C級(課程甲)或以上。] 或 同等學歷 備註: 一般入學條件是課程的最低入學要求,符合上述一般入學條件的申請人並不獲保證能獲派學位。 部分課程或有特定入學條件,請按此處查閱有關課情。 圖片參考:http://www.vtc.edu.hk/prospectus/chi/images/arrow_05.gif 全日制中五以上程度課程 你持有的學歷資格1 你可報讀的課程 修讀年期 香港中學會考五科成績達E級/二級或以上,包括英國語文2;或 持有中專文憑/基礎文憑/基礎證書;或 毅進計劃課程及格;或 同等學歷 三年制高級文憑/四年制高級文憑 (入讀二年級) 3 文憑 2 完成中五;或 持有中專證書;或 同等學歷 四年制高級文憑(入讀一年級) 4 基礎文憑/中專文憑精修課程/技術員基礎證書 1 初級中廚師證書課程(兩年)3 2 旅遊服務業證書課程 4 4 - 6個月Months 香港中學會考最佳六科成績達14分或以上 (包括中國語文及英國語文達E級或二級成績或以上) 邱子文高中學校 (中六課程) 2 備註 一般入學條件是課程的最低入學要求,符合上述一般入學條件的申請人並不獲保證能獲派學位。部分課程或有特定入學條件,請按此處查閱有關課情。 申請人如在2006年或以前應考香港中學會考英國語文,成績必須達E級(課程乙)/C級(課程甲)或以上。 申請人須面試及格。 申請人須年滿17歲半,具良好中、英文會話及書寫能力,並須面試及格。
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 oob73zj92b 的頭像
    oob73zj92b

    oob73zj92b的部落格

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()