close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

12歲英國讀書會唔會過早呀?

發問:

12歲去英國讀書會唔會過早呀?同埋去到果度會唔會好難適應呀?係咪好難同果度d人溝通呀?

最佳解答:

12歲去英國讀書會唔會過早呀? 我都係12y,我覺得太早啦~ 同埋去到果度會唔會好難適應呀? 一定好難,12y,仲有d小孩子氣啊!! 係咪好難同果度d人溝通呀? 會架,因為英文程度始終同佢地有差距呢~

其他解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 12歲去英國讀書會唔會過早呀? 唔會, 我自己就係係14yrs過去既, 而家諗番起, 都係覺得要早d去好一d, 因為可以講多好多英文, 14yrs過到去, 就係要prepare gcse, 冇咩時間, 想睇下課外書又唔得, 想去下d sku activity 又唔得, 早d去, 適應左, 咁會好一d既... 2) 同埋去到果度會唔會好難適應呀? 咁又唔會既, 因為如果你係through agent apply學校的話, 就會有hk人架啦, 咁一去到, 有成班hk人陪住, 咁就會好一d 既... 咁去到適應左之後, 就可以試下識下d 鬼妹, 咁都會好好多既對你既英文... 3) 係咪好難同果度d人溝通呀? 咁又唔係既, 你肯去講就可以架啦..." 佢地唔係你想像中咁成日bully人既, 其實有樣睇的... 有一d 鬼妹, 佢地個樣都係好8呀果d咁, 就唔好同佢地玩嘛.. 有一d 讀書樣既, 咁佢地都幾friendly 架..." 你肯去踏出第一步, 咁就可以了, 因為你唔approch佢地, 佢地係唔會主動同你講架嘛..." 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的 =]
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()