close
標題:

07年會考中文綜合

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我完全冇寫格式,會扣幾多分?

最佳解答:

我miss話格式錯最多係扣8分....冇寫咁應該都係8分啦...當錯既姐...

其他解答:

嘩......一定會逐個扣分啦. 應該會扣4至6分啦(我估)|||||完全錯格式係8分.... 我阿sir講既...信不信由你!!|||||佢係逐個格式扣ga... 我估都成4分度...(我估ga咋) 同埋佢錄音個度講到明話係重視格式.. 所以我估整體ge分都唔會好高......
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()