標題:

中譯英 (句子)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

請求英文翻譯以下句子,謝謝!01.我有效率和計劃周詳地運用我的時間。02.我在社交方面是成功的。03.無論做任何計劃,我都會全力以赴,讓所有細節都正確無誤。04.當有更好的意見或點子,我會容易改變自己的想法及意見。05.我能令別人為我工作。06.我能在緊張的環境下保持鎮靜。07.我喜歡投入和忙碌地做事。08.我知道自己有能力做任何我想做的事。09.我不會浪費時間。10.我在社交場合上揮灑自如。11.我做事會盡量做出最好成績。12.我樂意接受新的想法或意見。13.但凡有工作需要完成,我都會是一個好領袖。14.在新的環境或變化不定的情況下,我能夠保持鎮定及克服... 顯示更多 請求英文翻譯以下句子,謝謝! 01.我有效率和計劃周詳地運用我的時間。 02.我在社交方面是成功的。 03.無論做任何計劃,我都會全力以赴,讓所有細節都正確無誤。 04.當有更好的意見或點子,我會容易改變自己的想法及意見。 05.我能令別人為我工作。 06.我能在緊張的環境下保持鎮靜。 07.我喜歡投入和忙碌地做事。 08.我知道自己有能力做任何我想做的事。 09.我不會浪費時間。 10.我在社交場合上揮灑自如。 11.我做事會盡量做出最好成績。 12.我樂意接受新的想法或意見。 13.但凡有工作需要完成,我都會是一個好領袖。 14.在新的環境或變化不定的情況下,我能夠保持鎮定及克服惶恐不安的情緒。 15.我喜歡做事主動和活力充沛。 16.做自己有信心的事,我都會成功的。 17.我能有效率地管理好自己的時間。 18.我善於和別人溝通。 19.我做事會盡能力做到最好。 20.在思考和想辦法時,我有應變能力,能保持靈活。 21.作為一個領袖,我能推動別人做好需要完成的事。 22.有問題出現時,我仍能保持鎮靜。 23.我喜歡做一個主動、做事投入的人。 24.我信我做得到。 更新: ** 若用金山詞霸或其他網上翻譯軟件,麻煩請幫忙先修改一下, 感謝!

最佳解答:

01.I can plan my time in a meticulous and efficient way. 02. I am good at socializing. 03. I will devote my full efforts regardless of the project type, and make sure all of the details are accurate. 04. I will change my mentality/opinion should better ideas come up. 05. I can delegate the duties to the subordinates. 06. I can keep a calm manner when facing stressful situations. 07. I like devoting my efforts into my job and like to keep myself busy. 08. I understand that I have the ability to do whatever I desire. 09. I will not waste any time. 10. I can assimilate into the social occasions freely. 11. I will try my best to work out the most satisfactory results. 12. I am willing to accept new concepts/new ideas. 13. I am a good leader whenever there is a job to be done. 14. I can be calm and overcome the insecure feelings when facing obstacles in the environment. 15. I like to play an active role when working and I am energetic. 16. I am always successful at achieving my goal if I have the confidence of doing the job. 17. I can plan and manage my time efficiently. 18. I am very good at communicating with people. 19. I will always give my best shot in doing the job. 20. My EQ is very flexible when I try to think of a solution. 21. As a leader, I can ensure that my subordinates will finish the jobs required. 22. I can keep myself cool even though a problem comes up. 23. I want to be an active person and love to devote my full efforts at work.24. I believe I can do it.

其他解答:

01.我有效率和計劃周詳地運用我的時間。 0I schedule my time in an efficient and well-planned manner. 02.我在社交方面是成功的。 02. I have done well in socializing. 03.無論做任何計劃,我都會全力以赴,讓所有細節都正確無誤。 03. I would put all my effort for whatever types of projects to make sure all the details are entirely correct. 04.當有更好的意見或點子,我會容易改變自己的想法及意見。 04. When some better ideas come up, I am likely to change my thoughts and opinion. 05.我能令別人為我工作。 05. I can make people around be at my service. 06.我能在緊張的環境下保持鎮靜。 06. I can keep calm in stressed circumstances. 07.我喜歡投入和忙碌地做事。 07. I like to work in a whole-hearted and fully-occupied manner. 08.我知道自己有能力做任何我想做的事。 08. I am aware of my ability to do anything I like. 09.我不會浪費時間。 09. I will not waste any time. 10.我在社交場合上揮灑自如。 10. I mingle with ease at social events. 11.我做事會盡量做出最好成績。 11. I always try my best to get the best possible results at work. 12.我樂意接受新的想法或意見。 12. I am open to novel notions or ideas. 13.但凡有工作需要完成,我都會是一個好領袖。 13. When it comes to getting jobs done, I would be a good leader. 14.在新的環境或變化不定的情況下,我能夠保持鎮定及克服惶恐不安的情緒。 14. I can keep me composure and calm my nerves in new environment or erratic circumstances. 15.我喜歡做事主動和活力充沛。 15. I like to be proactive and energetic. 16.做自己有信心的事,我都會成功的。 16. I will pull it off when it comes to things I am sure about. 17.我能有效率地管理好自己的時間。 17. I can budget my own time efficiently. 18.我善於和別人溝通。 18. I am good at communicating with people around. 19.我做事會盡能力做到最好。 19. I always use my best endeavour at work. 20.在思考和想辦法時,我有應變能力,能保持靈活。 20. In thinking and pondering for a solution, I am quick to respond and able to maintain flexibility. 21.作為一個領袖,我能推動別人做好需要完成的事。 21. As a leader, I can motivate my staff to get the necessary jobs done. 22.有問題出現時,我仍能保持鎮靜。 22. I could still keep calm when some problems come up. 23.我喜歡做一個主動、做事投入的人。 23. I would like to be a person who tends to take initiative and devote full effort to work. 24.我信我做得到。 24. I believe I can pull it off. 2009-12-18 06:23:08 補充: 01.我有效率和計劃周詳地運用我的時間。 01. I utilize my time in an efficient and well-planned manner.|||||01. I have efficient and well-planned use of my time. 我有效率和計劃周詳地運用我的時間。 02. In my social life was a success. 我在社交方面是成功的。 03. Regardless of any plans to do, I will go all out, so that all details are corret. 無論做任何計劃,我都會全力以赴,讓所有細節都正確無誤。 04. When there are more comments or ideas, I will easily change their own idas and opinions. 當有更好的意見或點子,我會容易改變自己的想法及意見。 05. I will enable people to my work. 我能令別人為我工作。 06. I can in a tense environment, remain calm. 我能在緊張的環境下保持鎮靜。 07. I like the input and busy doing things. 我喜歡投入和忙碌地做事。 08. I know that they have the ability to do anything I want to do. 我知道自己有能力做任何我想做的事。 09. I will not waste time. 我不會浪費時間。 10. In my social occasions effortless. 我在社交場合上揮灑自如。 11. I will try to do things to make the best. 我做事會盡量做出最好成績。 12. I am pleased to accept new ideas or opinions. 我樂意接受新的想法或意見。 13. Whenever there is work to do, I will be a good leader. 但凡有工作需要完成,我都會是一個好領袖。 14. In the new environment or changes in uncertain circumstances, I was able to keep calm and to overcome the emotional trepidation. 在新的環境或變化不定的情況下,我能夠保持鎮定及克服惶恐不安的情緒。 15. I like to do things active and energetic. 我喜歡做事主動和活力充沛。 16. Do they have confidence in, and I will be successful. 做自己有信心的事,我都會成功的。 17. I can efficiently manage their time. 我能有效率地管理好自己的時間。 18. I am good at communicating with others. 我善於和別人溝通。 19. I do things will do our best to do our best. 我做事會盡能力做到最好。 20. When thinking about and think of a solution, I have the adaptability, able to remain flexible. 在思考和想辦法時,我有應變能力,能保持靈活。 21. As a leader, I can motivate others to do something needs to be done. 作為一個領袖,我能推動別人做好需要完成的事。 22. There are problems, I was able to stay calm. 有問題出現時,我仍能保持鎮靜。 23. I like to do a proactive and work put into people. 我喜歡做一個主動、做事投入的人。 24. I believed I can do it. 我信我做得到。|||||我介紹一個翻譯網給你,希望可以幫助你http://www.google.com.hk/translate_t?hl=zh-TW&q=%E6%A9%9F%E5%99%A8%E5%AD%B8%E7%BF%92#separator|en|%E5%AD%B8%E7%BF%92
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()