標題:

三國志11 d3d9.dll問題,唔該幫幫忙,緊急!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我玩三國志11 個陣時 無啦啦彈左個這個應用程式無法啟動,因為找不到d3d9.dll,重新安裝應用程式可能可以解決這個問題。 但係我重新安裝都唔得 有人可以幫幫我嗎? 更新: 我唔係用bt 下載的,咁點.....

最佳解答:

圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/1.gif 你個三個志11係唔係上網 BT download 的版本,如果是的話,我想你仲未曾隱藏光碟。 你要下戴一個叫:「SafeDisc 4 Hider」的東西,每次你想玩三國志11時都要開那個程式,選擇「Hide」。咁樣你先可以正常進入遊戲。 如果係正版,應該不會有以上問題。

其他解答:

d3d9.dll係屬於directx的!|||||我下載了「SafeDisc 4 Hider 1.0」,選擇「Hide」。 都係彈左個"這個應用程式無法啟動,因為找不到d3d9.dll,重新安裝應用程式可能"|||||我想你仲未曾隱藏光碟
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()