close
標題:

19歲出汽車保險

發問:

19歲剛剛新牌兩個月..........儲夠錢買架車(大概是2002或2004本田jazz,1300cc) 買左好幾間保險都話要廿一歲先出到...我想問一問...唔夠廿一係系咪邊度都唔駛出???因為我都預左份三保貴........我可以負擔到,但系周圍都唔受保真係頭痛~~ (請勿回覆->>>叫屋企人/朋友/親戚代出三保...因為我想用自己出thx!!) 更新: 我預算是一萬五千蚊一年....有誠意的-__________-"""唔該大家.....有冇類似經驗???

最佳解答:

因近來新牌仔頻頻出事,一出事就大大件,所以的保險公司都收緊了年齡. 除了叫屋企人/朋友/親戚代出三保,現在是好難找到保障公司的. 希望幚到你啦

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果你早幾個月是可以出到保單,保費$6,500.00左右,現時唯一接受新牌及不夠歲的保險公司都不接受投保,你肯出多多保費都沒有用,所以你做車主的願望不會達到,希望幫到你 2008-08-31 10:05:17 補充: VICTA_TSE不要誤導他人,你都說全香港沒有公司接受投保,又叫人出高價,是什麼意思,前後不對,如果真的可以出高價有公司接受投保,請告知我幫襯你投保|||||19歲剛剛新牌兩個 月, 就算 有人肯受你份保都一定好貴... 因為, 你係新牌, 有 得 19 歲, 又冇 NCB... 所以, 唔會有 discount 比你... 佢地可能仲要加你 loading.|||||去車行問吓,佢地唸住要sell車,一定想計幚你買到保險,否則部車點賣得出呀!|||||基本上全香港都唔做。但係若你真的出得起高保費,可email到victa_tse@yahoo.com.hk幫你試。|||||點解你唔叫叫屋企人/朋友/親戚代出三保, 到你2年牌之後先自己出呢?? 兒家方便d到時又平d
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()