標題:

13歲臉部護理各種問題! (急!)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

係咁既,,,,我13歲啦 面油都少少多啦,又唔係好多個d咁 黑頭又有喎 同埋大約係鼻左右邊有d好似青春豆,,但係又唔係暗倉bo 我覺得自己保養皮膚唔係咁好 有咩方法可以好d?? 我上網睇d去黑頭d產品,,,信唔信得過架 同埋市面上有冇d護膚品平平地又岩我d 13歲用架 咁一d既爽膚水可以係咩時候用?? 邊隻爽膚水係市面係岩我用?? 同埋我第個星期係用一次潔面霜既,,仲係深層既,, 咁我用既次數係咪已經足夠?? 最後就係,,我想護養得好,,每日都要做d咩先得?? 20點,,thx!!!!感激感激!! 更新: 同埋我隻眼我覺得唔夠大 有咩可以令佢大D,, 如果化妝畫到隻眼好大既話,,我又驚人話我發姣喎 用雙眼皮貼我又唔識用,, 咁仲有咩方法呀!!

最佳解答:

13歲開始係青春期~我諗你個鼻果粒野應該係暗瘡~@@ 洗面係要日日洗~早晚洗一次,唔係一星期洗一次嫁...你擦牙都唔會一星期擦一次嫁?如果你去過一D人煙比較多o既地方,返到home再洗多一次啦~一日最多洗3次就係極限啦~!千其唔好洗太多次呀! 洗完面就可以用爽膚水啦~要將爽膚水倒係化妝棉上面,再拍or抹係面上面@@! 之後就可以塗D cream~保濕&鎖水 一星期要做一次mask~(雖然我有時候都係唔記得= =")你可以針對皮膚出油用控油mask~但係出油o既話,我覺得用保濕mask會比較好,你出油都係因為皮膚唔夠水先出姐!所以做好保濕理一步,你面o既油就會少左嫁啦! 我俾D建議你啦~ 洗面(唔好用洗面奶- -油呀~會出粒粒~除非你係乾性皮膚): ~卵肌洗面膏$58 萬寧 ~透明質酸洗面膏$4x~5x 萬寧or屈臣 ~yes to carrot洗面$5x 萬寧(唔知而家仲有冇半價呢?@@冇就$1xx) 爽膚水: ~透明質酸爽膚水$7x 萬寧or屈臣 ~Regene爽膚水 $99 有專店~你可以去佢個官網睇下 ~廣源良菜瓜水 $28 sasa&卓悅&藍田(之前sasa卓悅有賣..而家唔知點解冇左= =你可以去藍田睇下~maybe有) cream: 冇咩建議...因為自己好少用...XD" 你可以試下shishedo o既藍色line o既cream~屈臣有賣~$1xx 佢有清爽型~冇o甘"lup" mask: 我的美麗日記 $58~68 10片 萬寧&屈臣&sasa&卓悅&藍田 有好多隻唔同o既功效mask~都幾好用~^^ 想變大隻眼有永遠性同暫時性@@ 永遠緊係做手術...價錢就...大家心知肚明啦~~ 暫時性呢~你可以畫眼線~"痴"假眼睫毛,o甘樣睇落去對眼都係變大D嫁! 化妝就勸你唔好太常化啦~因為你先13歲~皮膚唔會差到邊~化妝品有化學物質,而且會阻塞你毛孔~如果太常化妝,你皮膚會變得好差,又黃,會容易出暗瘡...到時就得不償失啦~"~ 而且..化妝之後,一定要用御妝油落妝~~@@!一定要記得呀! 希望可以幫到你啦~~^^

其他解答:

本人急找暗瘡/座瘡/暗粒model,你會否有興趣?我導師好有經驗,有同人做Facial,睇下佢有咩意見比你,須針清.導師會指導,我已有半年經驗,現再加深針清及儀器技巧,皮膚最好有暗瘡/座瘡/暗粒人士幫忙!有車$比番你,元朗區.時間為星期四中午或星期日6時後上堂,約1.5小時,可商議.多謝幫忙!|||||你可去呢個網填一份問卷呀 http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cHNwMmFtbGx6WTVOQ2ZCRTBaOWhCT3c6MA.. 可以免費護膚試用一次架 感覺都幾好 d美容顧問都幾好 唔會sell你野 仲教左好多美容知識俾我^^ 我而家都有用佢地d product 黑頭少左,皮膚d粒粒冇左好開心^^ 而且俾出而個d護膚品平添|||||選擇一隻岩自己既護膚品好重要, 同埋最好揀啲冇化學物質成份嘅護膚品 介紹你用【 NouriFusion 】外在營養系列的護膚品,佢全線產品全都係天然及含有維他命 A, C, E 成份,可以幫到妳平衡面部的油脂分秘,改善雀斑、暗瘡或暗瘡印、補濕及黑頭、粉刺、黑眼圈…... 等問題 你可以黎我 ge 公司,先幫你做個免費 ge 皮膚分析,知道你皮膚和消化系統等問題後,再 DIY 試用你需要用的外在營養護膚產品,才決定選擇用咩方法去根治你皮膚 ge問題啦!我深信我可以幫到你解決到你皮膚的問題,快 d 回覆番我約個時間啦! 有興趣可以add我MSN: yu1gi2oh5@hotmail.com或致電 : 65734024 (Marco) 了解清楚啦 如果想了解多d 可登入 http://hk.myblog.yahoo.com/ts2-health/index?l=f&id=4|||||如果你皮膚生克頭,暗瘡,你可以轉用些含天然成份可防敏感的護膚品,唔好用含酒精成份護膚品會容易剌激皮膚,同你可以用隻蘆薈啫喱,有消炎同鎮靜作用改善暗瘡好有效,當你有暗瘡出時可以當係暗瘡膏咁用會有快謝同唔留印,同潔膚mask可平均油脂改善膚色令克頭走米暗粒退出來及令暗瘡謝,你要用水份mask增加底層水份,收細毛孔,增加皮膚光澤,毛孔收細便不會生克頭,我敎人美容護膚,平時我都係咁敎客人,希望我意見幫倒你,可以介紹經濟又好用護膚品比你,有問題都可問我 msn:mmcc0201@hotmail.com|||||免費護膚產品試用 我以前皮膚都好差. 塊面成日出油個鼻又勁多黑頭, 暗瘡暗粒不在話下,而且好易敏感. 搞到我好冇自信! 但係用左一套意大利製造既護膚品後就大大改善呢d問題! 依家唔單止 皮膚滑左好多,最興奮仲可以上到妝!真係好開心! 現在你正煩惱有暗瘡、皮膚暗啞的問題? 你想擁有零毛孔的肌膚? 我們的產品系列均含具抗氧化功效的維他命A,C和E 同時亦有 有助改善肌膚質素的草本成份, 揉合自然與科學的精髓,讓您擁有健康美麗的肌膚 現在你只要填寫以下資料 便可以免費試用本公司的護膚產品 http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cF9rZUZza00xZ216dnZ4R3d2cVoyS1E6MA.. 如果你認真想了解自己的皮膚,我可以幫到你!!|||||蔻蒂森?禮盒 蔻蒂森?禮盒是護膚及個人護理品絕佳的介紹。蔻蒂森?融合了最新的護膚科技與中國哲理的古老智慧,蔻蒂森?產品由最精優的草本成份製成,能與您肌膚天然的酸鹼值和諧運作,常保滋養並對抗老化。 蔻蒂森?禮盒內含 蔻蒂森?潔膚霜(65克) 蔻蒂森?輕柔潔面沫(68毫升) 蔻蒂森?緊膚水(68毫升) 蔻蒂森?深層潤膚乳液(68毫升) 愛蓮?護膚乳液(含香精 - 68毫升) 陳博士?護膚乳液(68毫升) 蔻蒂森?禮盒 產品編號 產品 價目 5599050010 1盒 $ 1,387.00|||||要試過先知啱唔啱自己皮膚 可以試下護膚 主要做清潔磨砂面膜$20 詳細add我 teif_slt@hotmail.com 教你正確護膚方法|||||其實你而家先13歲,, 有豆豆都好正常... 首先你要做好清潔先啦.. 最好用磨沙洗面乳... 去下黑頭.. or 洗面泡都ok... 洗面泡就柔和d... 加少少水打圈洗.. 跟住就搽爽膚水... 我覺得clean & clear 幾好.. 你可以試試..又吾係好貴.. 搽完爽膚水拍下塊面... 等佢吸收下... 最後搽面霜..日日都要搽 尤其洗完面.. 搽完面霜又可以拍下塊面吸收下.. 希望幫到你啦=]
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()