標題:

22個月BB發脾氣,

發問:

我BB... 顯示更多 我BB 22個月,最近幾個月令我有D激氣,如下 1.玩具玩到成地都係叫距執返好,距同我講唔執,之後就離開唔理我 2.有時距玩緊玩具,我去煮野食,洗碗,距會拉我出廚房,話“唔比媽媽洗碗碗”之類,強硬拉我走,叫我陪距玩 3.玩積木,砌唔好就發脾氣,掉積木,雖然同距講左做唔好可以叫媽媽幫唔好發脾氣,但距就次次都發脾氣,有時發完脾氣之後又自己同自己講做唔好叫媽媽幫手,好似記得我講過既說話 4.我有同距睇書,但本書距自己揀距鍾意睇既野,例如距識“長方形”就睇長方形,然後又轉左去睇顏色,距睇果D多數係已經學左,想教距新野就覺得我同距爭書睇,唔比我掂 5.落街,唔肯自己行,就算同距講都無用。唔係自己都唔肯行,但大部份都係要我抱 6.如果我就距多D,距要抱我抱距,比餅仔距食,距會心情好D,同距講野距會易入耳D,同聽教D,甘我應唔應該就距,等距開心D,聽話D 7.我有時同講”唔好“然後堅持,例如唔抱距,距會一直喊,唔停,可以持續成個鍾都唔收聲,我可以點做,我怕太縱距,而且距之後一日會好痴身,全日要抱,如果夜晚喊,半夜仲會成日晒,一晚醒三次或更多 請各位有經驗媽媽指點下我,多謝!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1. 很多媽咪都有同樣問題發生,樓主在最初時可嘗試鼓勵小朋友執拾玩具,或用遊戲進行,比如鬥快將玩具放入櫃內或玩具箱內,另外; 不要讓小朋友一次取下過多玩具玩耍,試想想,若你的丈夫將三、四個星期的衣物放到床上要你收拾清理的話,我想你也想過立刻離開現場, 莫說是小孩子。 2. 在玩得興高采烈時不要立即離開,要給他收拾心情的時間,如要煮食或洗碗,可在離開前給他知道你將會離開片刻到廚房,但開始時離去的時間不要過長。 3. 可以在他發脾氣時將所掉的積木或玩具收起,告訴他這是由於他發脾氣所受到的懲罰,當然,在作出懲罰前必須讓他知到發脾氣後需要承擔後果 --- 沒收玩具。 4. 無論是現在或將來的閱讀,必須由他自己選擇,父母只能從旁引導,勉強不得,若你想他看某類書的話,可以嘗試兩夫婦同時看這類書,這會引起小朋友的好奇心及模仿你們閱讀這些讀物; 切記,不要想着教他新東西,而係引起他的好奇心向你發問,這時便時你灌輸新事物的時候了。 5. 是他不想行還是其他原因,這要由你自己尋找原因,比如你喜歡要丈夫部你到百貨公司,但每次只會走到化妝品櫃檯或女裝部,你估你的丈夫會如何呢?是否都會像你的孩子一樣,當然他不會像你的小朋友般要你抱,但他必然不甘心陪你到百貨公司吧! 另外; 還有可能是他的腳仔的足弓位還沒長好,這使得他步行一段路便會感到腳掌痛,而這亦是導致他不願意步行的原因之一。 6. 若你習慣性地以這方法調教他,這會令他以後用扭計或其他手段去獲得他想要的東西,我想一些鼓勵或讚賞的說話會比較好,當然,十次嘅鼓勵都要有一、兩次的實質奬勵,比如你所說的餅乾或到公園玩等。 7. 當然亦要解釋給他知及不能滿足他的原因,若他一直哭不停也沒大不了,這還可給他的肺部運動一下,切記不能在他的哭鬧中獲得他想要的東西,哭得疲倦便會停,有時做父母必須狠心小小。 溫馨提示: 記得管教要以親子關係為基礎,惡劣關係易令孩子反叛,被忽略的關係,孩子會以行為來吸引注意力。管教的方法及過程不宜傷害親子關係及影響孩子的自我形象,否則只是停止行為問題,而減弱自律精神。如子女良性的行為,只宜鼓勵,不需管教,如禮貌、肯分享、禮讓、用心做功課等。 另外;子女有不適當的行為,不是有明顯的犯規,但因處境、時間、地點、行為程度等不同因素而需要改正,此類行為改變需要頗高的自制力,不要期望教數次以後,兒童便不會再犯,家長要明白:子女重犯錯誤不等於曳,改過是一個過程,需要鼓勵及支持。 還有往後日子孩子漸長,家長要定下必定要禁止的行為,如打人、傷害自己、破懷物件等,家長可用口頭及身體去立即和嚴格停止這類行為,不要讓步,要堅定。

其他解答:

hello, 我都有一個同你小朋友一樣性格的女兒,佢現在尚有3個月就4歲喇,佢曾經都令我限頭痛... 1. 如果佢玩玩具攪到成地係,你可以試下比張地蓆佢要佢墊住來玩,焗限佢一個範圍,然後將佢個範圍慢慢收細,佢就唔會拎太多玩具出來玩家喇,佢最好將佢d玩具分類,用紙盒裝住(如A4影印紙盒),如果佢玩完唔肯自己收,你可以同佢一齊收,每次分開二份,一份你幫佢一份佢自己收,但佢果份每次慢慢曾加,每次佢做妥當後可以獎勵下佢. 2. 其實你去廚房做野前,你要同佢講{媽媽要去做XXX呀,做完我就出來同你玩,你自己玩住先呀}但你做緊野既時侯,間唔中你要叫下佢,問下佢你係到做緊咩呀,要比佢知道你唔係顧住做野唔理佢. 3. 其實佢唔係想發脾氣,而係佢想切一D野,自己切唔到就發脾氣,下次佢切緊積木時你可以問下佢,你切緊咩呀,或者叫佢切樣野比你,咁樣佢就冇咁易發脾氣家喇. 4. 其實小朋友睇書或VCD冇話悶家,因為我個女睇書又好睇碟又好佢可以一日睇一次都得家,佢睇到識講晒出來都要睇.如果你想教佢新既野你可以比佢自己睇左先,然後先慢慢教佢,千其唔好心急. 5-6. 你千其唔好太就佢,因為而家D小朋友好識睇人弱點,當你就佢一次,佢就會成日鈕你,你亦唔可以成日搵餅仔氹佢,因為咁樣會變成一個習慣, 如果佢落街要你抱,你可以同佢講{我抱你行到邊個位置你要自己行家喇},{你想去邊度邊度你就要自己行先會同佢去},{成日要媽媽抱既話,攪到媽媽整親以後就抱唔到家喇},但唔好同佢講好媽媽好累呀依D說話,如果唔係到佢大小小就日日同你講我好累呀. 7. 有時你同朋友出街,佢鈕你抱,你可以試下忍心D唔理佢自己行得快過佢小小,佢喊你都唔可以心軟,佢就會慢慢小叫你抱,如果佢夜晚喊醒,你可以買定個雪豆公仔,訓教時放係佢心口擇住,佢會訓得安心D, 希望可以幫到你喇.... 仲有比多個心得你丫,如果你比糖小朋友食最好唔好比D淺色或帶粉狀既糖佢食,(最好比黑加侖子軟糖,因為係黑色,等小朋友以為糖係黑色),咁樣可以教佢分別到咩叫做藥丸,唔會立亂將藥丸當糖食.|||||你好啊,我系兩個小朋友既媽咪,好開心同你分享湊小朋友既經驗: 1 系我屋企,玩左一份玩具唔執返好就沒第二份玩具玩,即使距話唔玩啦,甘唔執好就沒得做第樣野。 (去廁所除外) 2 小朋友學習耐心等待,最佳方法就是平時除了基本既生理需求要即時滿足,其它都延少少時間)等距養成好既耐性之後,呢樣野就可以解決啦。 當然,呢個不系一日兩日就可以做到既,現時可以同距講:媽媽要洗幹凈D碗碗架,如果唔系就有菌,食到肚痛架。或者可以將呢樣野加入小故事裡,距會容易接受同明白。 3 掉左既積木要距自己幫手執返好,再問距仲玩唔玩,如再玩就要講好不再發脾氣,再發就點(如冷靜1分鐘,或收起一份距最鐘意既玩具等等) 4 個個小朋友都鐘意重復睇公仔、重復聽故仔,呢樣系好既,3~6歲既小朋友認知能力、想像能力和記憶力既發展仲未完善,所以沒得似大人甘系較短既時間內接受太多信息,所以距需要重復來睇來聽,仲有距系重復中檢驗自己既記憶同期望,從中來得到一D成就感。當距表達出距所知道既知識,媽媽同其他親人多D讚距,距都會有成就感架,亦都願意學習更多新知識架。 5 您既BB得個22個月,要距唔玩就甘跟住你行,對距來講,的確是件苦差。可以既話就推BB車,或者出去人多既地方用孭帶,都系果句,你想距做咩,就多D讚距做得好既果樣野。 6 我自己認為,小朋友系要比距系充滿愛同鼓勵,亦都要有紀律既環境中成長,距對零食有興趣,就用零食來做獎勵,但前提系距要做到媽媽既要求,(如拖住媽咪手由邊度行去邊度) 距有興趣既野系用來獎勵距,而唔系媽咪用來收買距聽教聽話。 7 凡事循序漸進,如要抱,你開始可以話:依家唔好,要等10分鐘,如果10分鐘後你仲系依家甘乖安安靜靜坐響度玩,媽媽就抱你三分鐘。10分鐘後距喊緊就要距唔好喊先有得抱。其他事類推。 嘻嘻:) 每個媽咪同BB相處既模式都唔同,唔系一定可以用系你同BB度,但都希望可以比你參考下。願你同BB都安好。
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()