標題:

中六選科(目標:藥劑) 20點

發問:

如果大學想讀藥劑 會考未必有20分-.- 應該點揀科好? phy chem bio 定 phy chem pure係咪會多d選擇? thank you

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

咁就要睇你揀邊隻大學喇 如選擇香港大學藥劑學, 要求跟港大醫科相同 a. 必需修讀3科AL或6科AS b. 其中Chemistry為必修科, c. 另外至少要選Physics, Biology, Pure Mathematics, Applied Mathematics, and Mathematics and Statistics作其中1科 d 其他學科不能多過2科AS 如選擇中文大學藥劑學: a. 必需修讀ALChemistry; b. 另外再選修1科理科, AL Biology優先考慮; c. 再加上1科AL/AS理科科目 註一: 一般人認為入讀醫科相關科目需要讀Biology,但實則Chemistry為必修科,我有不少朋友入醫學院前都未讀過Biology 我就覺得揀chem bio加多一科AL或兩AS~HKU 同 CU都入得~ 除非你對PHY好有興趣~否則我唔建議你讀PHY~ 因為係勁難(好多人都係咁話~BUT可能你會得) 我就揀左CHEM BIO MS 同CA~唔錯既選擇~可以揀好多行~ 但係以我所知大學會睇埋你會考成績~同埋藥劑師要都好高,A-Level冇三條A都唔好話穩入~加上會考成績如非理想~一般至少都20分以上,人地當然會收AL同CE都好既人先啦~但成績一日未出一日都未知既~~或者你讀讀下就會改變想法~ 祝你成功!!

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()