標題:

點解17歲仲會生暗瘡?唔係過左青春期咩

發問:

我係女仔 17 青春期應該過哂啦.. 暗瘡仲勁過以前 下巴超多 係咪內分泌失調 定係化妝品問題呢..我覺得2樣都有可能- - 咁如果唔去睇E生 有咩改善方法呢 唔好介紹謢膚品..我怕怕了..- - THX你們 下巴暗瘡雖然好返..但係仲係一粒粒 好似暗粒咁= = 每次月經前後 佢又大粒返=- 好煩- - 更新: 平時無咩食熱氣野a > < 飲水6~7杯 一個星期得一次便秘.. 下巴生唔停- - 之前食過一次西e 跟住我停左一個星期無食 爆西d瘡出黎.. 再食.好好多.又停食一個星期..又爆= = 未睇之前都無咁勁- - 睇完就愈來愈多.. 驚..唉= = 更新 2: 覺得綠豆粉work 5 work

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你的青春期還沒有過~女子大約在21old時先叫過青春期~ 而且暗瘡唔係得青春期的人先有~而是青春期的人易d有姐! 可能係化妝品問題也不定哦!

其他解答:

我細佬2年前都試過出了勁多暗瘡(我都未試過有咁勁) 中西醫看過很多, 潔面/藥膏/藥水每款都試過20-30隻牌子以上, 有人介紹就去試, 多管齊下, 後來又突然無晒暗瘡, 人家問他是甚麼有效, 他說不知, 但估計有4樣野是有效的: 1. 綠豆煲乳鴿, 要連渣食, 一星期飲一次 2. 食Dr Health的靈芝排毒因子9個月(在尖沙咀美麗華商場地庫買的, 又係中藥大牌子, 比排毒美顏寶平得多), 之後每日有便便, 暗少了都繼續吃, 現在好似仲皮膚幼細左又白左了, 我細佬仲話因禍得福添! 3. NIVEA潔面gel (blue in colour), very fresh after washing. 4. 禁吃煎炸食品, 麥記薯條, 家香雞等都要暫時忍口. 總之西藥好散, 又易疲倦, 考試其間最好就唔好食!|||||唔好食咁多油炸食物,去完街最好洗一次臉,早起早sleep
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()