標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年19歲,我想問下將來要怎樣儲錢和養老大約要有幾多錢??(30點!)

發問:

我今年19歲,未有工作,在20時候該只能找part-time做 我想問下將來要怎樣儲錢和"自己養老"大約要有幾多錢,咁再計埋養 daddy,mummy..咁其實自己應該點樣去儲蓄,唔亂花錢 幫我計下我最少要點做? (30點呢!)(愈詳細愈高機會!!!)

最佳解答:

我19歲時,已經有工作,在2幾歲時候part-time都可以找到生計,後來仲儲到錢做生意,從未想到"自己養老",就算後來生意失敗了,再打工,因為我不停學習增值,當然同時養daddy,mummy.真係好難儲蓄,除非份工好好,因此如果可以從頭再來,我一定讀書多D,學專業野多D,有一位老師說了一個故事,內容如下: 有一位非常勤力的中年人A君問一位聰明長者,"我咁努力工作,由朝做到晚,點解都冇人賞識我?" 長者:咁你懂開車嗎?" A答: 懂 長者: 咁你懂修車嗎? A答: 懂得 長者: 咁你懂開飛機嗎? A答: 不 長者: 咁你懂修飛機嗎? A答: 不 長者: 你懂的,人家懂,人家懂的,你不懂,那你可以要求多少人會賞識你呢.想要收入比人好一定要學得比人專. 話說現在,社會不停轉變,怏到得人驚,到我都擔心退休唔知點算時,卻聽到一位老師話,如果你是二十歲,咁就可以有無量的退休金啦,見你咁孝順,就把他教的方法給你,只要你長處比人多,競爭力會強,當你有了少少的第一桶金,如5萬,你可用來買股票,唔係人人話買時而去買,而是人人輸到唔再提買股票時,即熊市尾,選D優質股,(一般5-7年一個週期,好股平均升5倍,當人人皆股大升市時,好似畢飛特咁放貨,錢不要用,再等年多,大市回落時再入貨,以理論,一個七年由5萬升到25萬,第二個7至8年由25萬升到125萬,再過7-8年有機會升到625萬...直到50歲後才用,幾好加,當然開始你一定會辛苦D,但總好過等計儲蓄幾多,好難計加. 至於在你亂花錢時,想下是否一定消費,咁就可以減少無謂化費啦.

其他解答:

「積穀防饑」是前人明訓。但現在社會不似從前,這句話未必全對。 當然有積蓄總比沒有好,這不至於一失業便要為兩餐而惆悵。不竟這不是最佳辦法,就算一路平安,靠儲蓄也不可能足以養老。 生活指數不斷上漲,幣值不停下貶,到頭來辛勞一生,還是不得安享晚年。 所以應該在開始有工作時,把薪金部份用於買“基金”一則保值,亦可生利。部份用來進修,使自己增值。雙管齊下,如此可使自己有晉升機會,保障工作安定,同時將收入生息。那就到老時退休,那份基金投資所得便可養老。 在工作上有機會晉升工資自然亦提升,養妻育兒,供書教育便沒問題了。 當然收入豐富時亦可投資於股市,地產,這樣一世人便可安樂渡過了。 考慮下!路肯行,就一定得。|||||大概一天要做兩份part-time,儲十幾廿萬.養自己,daddy,mummy
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()