標題:

點樣可以好快咁可以SET到個C磁碟機多少少容量

發問:

唔小心將個 C磁碟機 SET到10GB 各位,我岩岩D FRIEND 幫我砌左部機 但唔小心將個 C磁碟機 SET到10GB 我平時要會DOWN好多GAME玩,所以好快會無曬 點樣可以好快咁可以SET到個C磁碟機多少少容量 我本身唔色自己清機 重有我岩岩DOWN左你果Portable Norton Partition Magic 8.05繁體中文免安裝版 但按左之後佢話 請選擇window system32 所在地 我不太明,你可否講比我知

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

或者改為把平時會DOWN的GAME在其他 Driver , 例如 Save 在 D Driver ,那 C Driver 便不用改了 . 2008-05-18 11:40:22 補充: 分開 Software 安在 C driver DL 及 Temp files 放在 D driver 也是好的 .

其他解答:
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()