標題:

17歲冇M來

發問:

我岩岩過左生日,我之前以為差唔多來M時好開心 之後我第二日同我牙媽去醫院,醫生話我唔係來M 但係我同M來的現象,一樣有白帶,日日食甜野... 還有肚脹,胸部脹,好唔舒服... 我媽話我營養唔夠...... 我17歲冇M,點好牙...

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你去睇下E生, 一般都無甘耐都未來, 都可能係營養不足. 可能妳真係比較遲發育. 不要太擔心!

其他解答:

你最好去睇醫生, 好小人會咁遲....|||||有的人10歲就來了 那算是比較早的 我還有認識20歲才來的 要去看看doctor 照超音波檢查對你比較好喔! 你的這些情形應該是快來了 不要緊張喔!!|||||我都識得一個人 佢17、18歲先有m黎 不過我覺得最好都係去睇下醫生 最穩陣 祝你唔會有d咩野問題啦|||||会不会是你过瘦? 也可以算是营养不良。 熬夜,饮食习惯也要注意把。 你一次也没有试过来? 希望你早一点解决到这个问题。|||||我認為你最好搵doctor...因為你都17碎...冇埋由仲冇... 超過左遲熱ge碎數..... ._.v 仲有你唔好日日食甜野......|||||um.. 哇..咁丫-________-'' 呢個可能係時間上既問題姐~______~'' 哪你要搵醫生看看吧@v@''|||||係甘呀,你找miss yes 啦 !! 佢可能幫到你架~!
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()