標題:

服了事後丸....

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

於性交後24小時服食了第一粒 但我點先知到底我避孕係米成功..(急) 麻煩有心人幫幫我....

最佳解答:

水水你好: 24小時內服用事後避孕藥,避孕效果可達95%. 事後避孕藥失敗原因往往都是不知已經懷孕而服用藥物,或是太晚服用藥物. 請無須擔心,不會有懷孕機率,事後避孕藥會發揮最大的避孕效果. 提醒你,如果服用0.75毫克的事後避孕藥二顆錠,請在第一顆服用完畢後的12~24小時內.服用第二顆,才會有完整的緊急避孕效果.

其他解答:

003係啱,但你食係1粒藥定兩粒呢?兩粒好似會可靠d,但個m會亂d,我之前食過1星期都冇m,真係要3星期用驗孕棒,醫院都係咁驗(之前我朋友,有咗就胃痛,去醫院都係咁驗). 因為我都有咗,有咗13日都有m,話有咗即刻停m,但嗰次我m量正常,係早咗3日嚟..所以有m=你上兩個月冇bb,唔=你e+冇bb... 不過我係冇避孕,你咁早食藥,中嘅機會率差唔多0,精子要游兩日先到,除非你陰道短過其他人好多倍.或佢嘅精子勁過人好多倍.|||||妳既問題是想知是否成功避孕,這也是很容易的事,服用事後丸後,一星期左右便會有M黎,但有些人會例外,要超過一星期,到時妳便知是否成功了,如果超過10天沒M黎,妳便在做後計起,三星期,到診所驗孕,那個時候是最準確的..太早驗是沒用的.....|||||正常是冇問題,要是你不放心便用驗孕棒吧!(我也試過 )
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()