標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一個40歲男人係唔係真係鍾意個21歲女人

發問:

個女人是一個心地好 , 可愛 , 成日笑 , 多愁善感既人 男人是一個有錢 , 知識多 , 成熟穩重 , 但有時脾氣唔好 的人 個女人傾電話傾得開心 , 男人會唔鍾意佢傾電話 , 要佢收線 個女人有困難的時候 , 女人沒有想要男人幫佢解決問題 , 男人卻主動找方法解決件事 男人會留意女人的一舉一動 , 什至有時會偷聽女人同朋友的談話 男人好多時會眼定定望住個女人 男人常常找機會與女人接觸和在意女人的想法 問題 1 : 男人係未愛上左個女人? 問題 2 : 男人為什麼喜歡一個細佢咁多既人 ? 問題 3 : 男人有老婆 , 佢同女人講過老婆對佢0來講係最重要 , 為什麼還要追個女人?

最佳解答:

1.)這不是愛,倒不如說喜歡更貼切,因為如果是玩耍的心態,這個男人會助(女人)解決問題嗎?以上的表面證據,男方害怕(女方)被別方奪去。然而已經到到過太的程度。 2.)如前者所說感情無分大與少,只有分真與假。 (SAM都有講:難分真與假無用多牽掛....)[=.="只是興之所致,多多見諒!!!!] 3.)依一啲男人飛左佢好過喇,如果佢係愛你錫你又點會唔同佢個老婆離婚先得架? 你上去啲電台到聽下!!有幾多個男人都係咁呃啲女人生左個仔同埋啲感情,到頭來好似俾人拋棄左咁,21歲又唔係老又唔係咩咩咩,用理性,戰勝佢 如果拋唔開,試下迫佢,同佢老婆離婚呀點點點呀!(不過多數都係呃住你先...晒你啲青春) 但是...如果人地有兒有女建議:灑脫地拒絕與他男女交往的關係!!!!!!21歲大把前途,就這樣白白斷送給他,未免太可惜了,我就快21歲,我都覺得還未玩過夠。如覺得還不行,要找人罵過痛快(係比人鬧),那麼可能會清醒一點。

其他解答:

我老細都好鐘意留意我的一舉一動 , 會眼定定望住我, 什至有時會偷聽我同同事的談話或者電話, 不過我絕對知道佢只係想監視我的工作; 佢亦非常在意我的想法, 因為怕同事同我講佢是非; 我有困難, 佢都會想下辦法幫我解決, 如果唔係衰了大家背鑊! 你講的情況, 我都全部中晒! 不過我好肯定我老細唔係鐘意我, 而係多疑同唔信下屬的表現! 你都係唔好咁多心啦, 人地有老婆, 又未必係追你, 或者當你小妹妹照顧下啫!|||||問題1:個男人係未愛上個女人唔重要,明知佢走唔甩,唔係等佢學飛囉。 問題2:佢以前話大佢三歲,做老師果陣話做得佢阿爸,追人地既時話同佢同年,咁你話佢究竟貴庚。 問題3:佢有得揀嫁,個女人時時都話如果佢有糟糠在堂,絕對唔會勉強佢,如果佢覺得個女人都好重要,先想清楚自己後堂是否有個代權操。|||||問題 1 : 男人係未愛上左個女人? 我覺得個男人係(鍾意)個21歲女人,因不(鍾意)就不會留意個女仔一舉一動。但不致於愛這個女人,最多只是想佔有(用錢或用高知識)這女人,不會有幸福給她。 問題 2 : 男人為什麼喜歡一個細佢咁多既人 ? 只是想証明給人看自己仍然有實力或用財力追到21歲女人。 問題 3 : 男人有老婆 , 佢同女人講過老婆對佢0來講係最重要 , 為什麼還要追個女人? 新鮮感、享受追女仔的樂趣,但不會認真因佢同女人講過老婆對佢0來講係最重要。|||||係 愛係冇分年齡界限 愛情是沒有眼睛可言|||||問題 1 : 男人係未愛上左個女人? 答: 唔一定係愛, 因為男人天生就係咁, 佢想得到, 唔代表佢愛你 問題 2 : 男人為什麼喜歡一個細佢咁多既人 ? 答: 感情不分年齡既, 係性格上, 心理上既問題, 真係有愛的話, 唔會計較對方幾多歲 問題 3 : 男人有老婆 , 佢同女人講過老婆對佢0來講係最重要 , 為什麼還要追個女人? 答: 男人, 越危險越鍾意, 鍾意玩火係男人既天性, 有好多野, 男人都會話重要, 但係地位呢, 你就唔會估得到 ps: 你這個例子, 不會是你吧 ?
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()