標題:

15歲有左BB...!

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我15歲有左BB... 咁我宜家16歲... 我想生佢出黎... 咁個男仔算唔算犯法? 咁到時個女仔生..屋企人冇簽名...咁點算? 更新: Re:fire_chan 你又知我教唔到? 你係我? 我搞得出黎就會教好佢..^^ 我係得16歲...但係至少我識諗先=] 唔會好似你咁..因為教唔識就唔要個BB囉... 冇錢未搵囉...唔通成世坐起到等d錢黎? 我唔覺宜家搞左個大頭佛出黎...^_^ 咁夠有人係成年人喇..夠唔識教喇..你又唔叫佢落...=) 所以你回我之前諗清楚先好諗...=] Re:agnieszka_pak 生BB都算做手術嫁=] 我未夠18歲...都係要屋企人簽名嫁^^ 更新 2: Re:hy941025666 我夠知犯咩喇=] 我地有錢夠養佢...! 我想問你冇性慾嫁? 咁有性慾就唔可以同人扑野? 我有左BB果陣係差一個月到我生日 唔係差好多.... 你答我之前諗好先..0k? 如果我唔識諗既話..我一早就落左佢喇....=] 仲洗起到問人? 你未起到搞笑喇^_________^

最佳解答:

恭喜您! 您好有勇氣,我好欣賞您! 俾個實例您! 我有個女朋友15歲有左,16歲生左,男仔一名! 哈哈…好可愛,肥dodo 女方既男友本來都唔想要個bb,但女方死都唔肯落… 男方為左唔想坐獄就娶左個女仔! 佢地到依家都未結婚簽紙,但搬左酒, 等下年啦!個女仔夠18就簽紙喇! 但好奇妙,當bb出左世之後, 女方生完之後,男方考埋個a-level, 就好俾心機去做野, 雖然全部係無前途既工, 但派傳單,佢都派到萬幾蚊, 依家做緊介街既promotor! 都係一樣萬幾蚊一個月!! 個女仔話等bb一歲多d就會完成埋個中五添^^ 傻妹,到時您個肚大到都落唔到,您屋企人唔簽紙仲有乜野做丫-0-'' 哈哈…恭喜曬您!! 到時,要生打999就得嫁喇! 無問題的!哈哈 雖然未來既路又長,又或者會難行, 但只要您堅持,世上係無難事嫁!! 加油努力啊!

其他解答:

你未夠16有bb 你男友 會衰11的......... 佢係計你幾時 有bb...唔計你現在幾多歲 之係 計你 幾時 犯法.......你有bb 係15歲 = 未成年少女 = 你男女 衰11 -.- 你生出黎 你男友都要 接 法律制裁 有咩唔明寄信比我留msn|||||咁既情況都一定會通知屋企人,你都知生同落左佢都一定要簽名。 其實如果你唔知點開口既,可以搵家計會,或相熟既社工幫你|||||你15歲就有左bb咁姐係你未夠16歲就同人做啦~咁,個男仔就有罪|||||男個個一定犯法(話比你知佢犯咩都仲得:與未成年少女發生性行為) 但係,你夠錢生個BB出黎咩?????(如果你好有錢咁肯定冇問題) 仲有,你話你自己識諗,如果你識的話就唔會同人地咩啦|||||The boy will, no doubt, be arrested. But to be a responsible person, you should respect life, let the boy take the cost. 生佢出黎 is the more respectable way.|||||你生bb既時候醫生會計嫁 會知你到夠16歲既時候發生左關係先會有左 生呢就唔使屋企人簽名既 但唔要個bb就要屋企人簽名喇|||||你可以向母親的抉擇求助 母親的決擇是個幫助未婚媽媽的機構 你可以到以下web site查詢更多資料 http://www.motherschoice.com/pages/index.asp?pg=home&lang=tw|||||你add我chunnam2007@hotmail.com
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()