標題:

14歲得152cm

發問:

我14歲得152cm 我覺得自己好矮 有無快速增高既辦法? 仲有,在香港來講,我高過幾多女仔同矮過幾多女仔?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1) 游水係一種增高最快的運動,因為游水的時候涉及全身且有氧0既運動,所以建議多游。 2) 不要過夜訓教,會礙阻新陳代謝,影嚮發育。 3) 最重要0既一點係----心理素質,5好成日覺得自己好矮,因為咁會咁會影嚮腦部發育,礙阻激素產生,減慢骨格生長。

其他解答:

你可以: 1.)均衡飲食 2.)多做運動(跑步,跳高,打籃球,打羽毛球等) 3.)要早睡早起 希望可以幫到你啦!!!|||||其實你呢家先14歲..仲有大把時間可以高到 請問你的父母高度係幾多? 假如你父母是偏矮的..那麼你便會遺傳到都會矮.. 假如你父母同樣都是一般或者高的.. 慢慢等待吧..女仔通常可以長高到18歲的.. 以你呢家年齡黎講,,其實是一般.. 之前我有個fd都似你差唔多年紀.. 但冇見幾年之後..有一日見到佢..成個人唔同晒..高左好多.. 我162..但佢呢家高我半個頭.. 如果你想有效的增高d..可以飲牛奶..做運動.. 這樣對發育都有良好的幫助!! 2009-07-07 16:24:13 補充: 係啊..千期唔好食增高既藥..特別是網上拍賣個d.. 佢地話冇害..其實有害你都唔知=)|||||152cm唔矮嫁啦~ 如果你真係想高d,可以食d比較有營養既食物或跳繩 第2個我就真係唔知啦,s0r~|||||其實唔洗介意自己幾多歲同埋幾高,亦都唔洗同人地黎比,人比人比死人呀。 每個人發育嘅時間,情況都唔同,可能你係遲發育,一定會仲有得高,唔洗咁擔心wo=] 好似我個班有個同學,佢中一嘅時候都好矮,呢2年佢係咁高,依家佢仲高過我。 如果你想增高嘅話最好做多d運動,好似跳繩同埋打籃球,但千其唔好食藥黎高,會影響發育=] 唔洗擔心;)
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()