標題:

23歲醫治脊柱側彎

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年23歲多d,小學時已經開始發現有脊柱側彎,跟著幾年都要去藍田做身體檢查check住,之後轉左去威爾斯醫院做年檢做左好多年,每年既情況都有少少差左咁,最後照x光時是檢查到差唔多20多度,到早幾年前差唔多21歲時醫生就話我近一兩年都無再高過同差左所以就停左唔使再睇,呢咁多年之間都從冇找過其他方法醫治...之後出左黎工作,但近呢一兩年,唔知道為什麼總是覺得背部時有痛楚,本人之側彎情況是肉眼睇已經可以看出胸骨左右不對稱,做手指掂腳指時又可以看到左邊背部是比右邊隆起的,很明顯....不知道本人現在23歲之齡還可以做正骨醫治,拉番直少少條脊骨改善嗎,因為時有痛楚,所以很後悔小時候唔認真處理呢個問題~上網看到有關譚滿林醫師的正骨醫治,... 顯示更多 我今年23歲多d,小學時已經開始發現有脊柱側彎,跟著幾年都要去藍田做身體檢查check住,之後轉左去威爾斯醫院做年檢做左好多年,每年既情況都有少少差左咁,最後照x光時是檢查到差唔多20多度,到早幾年前差唔多21歲時醫生就話我近一兩年都無再高過同差左所以就停左唔使再睇,呢咁多年之間都從冇找過其他方法醫治...之後出左黎工作,但近呢一兩年,唔知道為什麼總是覺得背部時有痛楚,本人之側彎情況是肉眼睇已經可以看出胸骨左右不對稱,做手指掂腳指時又可以看到左邊背部是比右邊隆起的,很明顯....不知道本人現在23歲之齡還可以做正骨醫治,拉番直少少條脊骨改善嗎,因為時有痛楚,所以很後悔小時候唔認真處理呢個問題~上網看到有關譚滿林醫師的正骨醫治,不知道我適合做嗎,我想找他看一看,但有些人說他傷了很少再看病,但亦有資料說"新界粉嶺, 聯和虛, 和隆街32號, 後座"這醫館,雖同名同姓,不知道是他開館主理的嗎? 希望有心人可以解答...謝謝

最佳解答:

經譚醫師治癒最大年紀之側彎患者為30多歲,所以23歲之齡是還可以做正骨治癒側彎的. 經治療後背部痛楚可以大大改善,會發覺呼吸暢順.肉眼睇已經可以看出胸骨左右不對稱的變為平服,背部不再隆起.但每個人的體質不同,筋骨的柔軟度,肌肉結實度,及軟骨的磿損度,十分影響治療及癒後效果. 醫師現時在香港沒有醫館,所以祗會上門應診. 醫師現正在大陸醫治幾個中風後遺症的病人,少有回港. 新界粉嶺,聯和虛, 和隆街32號, 後座 - 是醫師的舊醫館地址,已遷離多年了. 盡快找個好醫師治療吧! 祝您早日復原!

其他解答:

你們有沒有譚滿林醫師 的手機?|||||你不要給西醫誤道,脊拄骨沒有側彎,你的病是左右循環堵塞,背部循環腺有循環左右分血液和淋巴同骨膜液,如你講彎身都可以看到,正面腔骨你可以看鏡見到左右腔骨大細邊,睡木板床骨腫那邊得別不舒服, 建議做法去推淋巴引流.追宗細時有否跌撞的記錄,找出病源,如有不明白RE我
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()