close
標題:

讀唔讀副學士先修課程好呢? 22歲上大學問題

發問:

我今年已經22歲, 係2007年會考生, 成績只有英文合格, 得2分..我岩岩係一間以前都幾出名讀秘書既COLLEGE讀左個DIPLOMA,不過近年呢間COLLEGE改左課程, 已經唔係SEC COURSE..而係叫做PROFESSIONAL OFFICE ADMINISTRATION其實我仲洗唔洗讀副學士先修課程呢? 定係我張DIP已經夠?因為我中5會考成績太差, 我想好睇D.. 出黎搵工都易D其實依家見到好多招聘廣告, 我張DIP都夠資格申請同埋尤其鬼佬公司, 比較鍾意請呢間COLLEGE出黎既人我相信我搵工係唔難既.. 讀完出黎已經有OFFER 10K人工既工但我想再搵D讀下,... 顯示更多 我今年已經22歲, 係2007年會考生, 成績只有英文合格, 得2分.. 我岩岩係一間以前都幾出名讀秘書既COLLEGE讀左個DIPLOMA, 不過近年呢間COLLEGE改左課程, 已經唔係SEC COURSE.. 而係叫做PROFESSIONAL OFFICE ADMINISTRATION 其實我仲洗唔洗讀副學士先修課程呢? 定係我張DIP已經夠? 因為我中5會考成績太差, 我想好睇D.. 出黎搵工都易D 其實依家見到好多招聘廣告, 我張DIP都夠資格申請 同埋尤其鬼佬公司, 比較鍾意請呢間COLLEGE出黎既人 我相信我搵工係唔難既.. 讀完出黎已經有OFFER 10K人工既工 但我想再搵D讀下, 真係夠晒資格先出黎做野, 因為暫時我仲未需要出黎做野住 我想問如果我想讀大學, 可否就咁以MATURE STUDENT身份入學? 定係我仲一定要讀副學士先修課程呢?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

雖然學歷重要...但係工作經濟其實更加重要 閣下22歲,如果學歷不足既話就更應該用工作經驗去彌補 而家大學生畢業平均年齡都係22歲左右... 就算學士畢業冇工作經驗都唔係咁容易搵到好工 入到大公司都係做二打六 個人認為你應該早D累積工作經驗 到有一定工作經驗先再用MATURE STUDENT身份去報讀一定相關課程(唔係副學士先修LO) 副學士先修課程之後仲有副學士,之後先係一個大學學位 閣下22歲到你讀完學位之後(22歲+N歲),如果冇咁上下工作經驗,你點同一個剛剛22歲既大學畢業生爭呢? 工作係為錢,但係如果你想自己條CAREER PATH好D,就應該早D開始,而唔係單單諗你而家等唔等錢駛~

其他解答:

Diploma in Business Studies 商業學文憑 http://www.sce.hkbu.edu.hk/future-students/part-time/cert-dip/CP0162/?&lang=zh It normally takes students 3 terms (12 months ) to complete...on a part-time basis Minimum Entry Requirements OR Aged 21 or above, preferably(更可取; 更好) with 3 years' relevant work experience.(工作經驗可有助學習,應該不一定要,可向BU查詢) Advanced Diploma in Business Management 工商管理高級文憑 http://www.sce.hkbu.edu.hk/future-students/part-time/cert-dip/CP0163/?&lang=zh It normally takes students 6 terms (24 months ) to complete... on a part-time basis Minimum Entry Requirements : ...Holder of a relevant School of Continuing Education (SCE) Diploma or equivalent; OR 自資學位課程 http://www.cie.hkbu.edu.hk/tc/selfFunded_requirement.php?option=14http://www.cie.hkbu.edu.hk/tc/selfFunded_requirement.php?option=14#MKG e.g. 市場學商學士學位課程 To be eligible for admission, a candidate should hold: ?a relevant Associate Degree from Hong Kong Baptist University or other local/overseas recognized institutions; or ?a relevant Higher Diploma from other recognized institutions .http://www.cie.hkbu.edu.hk/tc/selfFunded_programme_MKG.php Bachelor of Commerce in Marketing awarded by the Hong Kong Baptist University. A full-time day programme normally completed in 2 years. 詳情可向BU查詢,時間總數是5年,但是在334之本地下大學也要4年,除非有信心直入local U,否則,5年是一個十分合理的時間. 你/妳也可以視 deploma是在大學上課讀F7, 而且比起高中更實用.相信5年後市場的價值也不錯,起碼別人相信你/妳真的真材實學. 祝學業進步.
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()