close
標題:

13歲應唔應該同16歲咖男友拍拖?

發問:

我同我男友已經8個月了''佢前日吾記得左我幾歲..佢問我幾歲..跟住我冇乜勇氣答''跟住我問佢..你問黎做咩...佢話,,[想知]..甘我話如果我系12,13歲,,佢會點,?佢答..佢吾會同12.13歲女仔拍拖..我當時崩潰哂..冇乜信心再同佢再一齊..跟住我問佢..甘我13歲你會點..你系唔系會唔要我?佢話..我地2個有感情架`我唔會同你散架''果陣重驚驚地..跟住問佢..甘你鐘意幾歲女仔? 佢話14以上..我好無奈...我今年都14 la''不過好耐..如果我唔同佢講..佢個心仲會唔會系我到?會唔會變心?有冇影響?會唔會繼續一齊? 顯示更多 我同我男友已經8個月了''佢前日吾記得左我幾歲..佢問我幾歲..跟住我冇乜勇氣答''跟住我問佢..你問黎做咩...佢話,,[想知]..甘我話如果我系12,13歲,,佢會點,?佢答..佢吾會同12.13歲女仔拍拖..我當時崩潰哂..冇乜信心再同佢再一齊..跟住我問佢..甘我13歲你會點..你系唔系會唔要我?佢話..我地2個有感情架`我唔會同你散架''果陣重驚驚地..跟住問佢..甘你鐘意幾歲女仔? 佢話14以上..我好無奈...我今年都14 la''不過好耐.. 如果我唔同佢講..佢個心仲會唔會系我到?會唔會變心?有冇影響?會唔會繼續一齊?

最佳解答:

我諗你地仲可以拍拖 , 但18歲以上 先好結婚 = = 1) 佢個心仲會唔會系我到? 既然佢話..我地2個有感情架`我唔會同你散架'' .. 無論你講幾多歲..佢都唔會同你散.... 2)會唔會變心? 唔會 3)有冇影響? 有就一定有 ,但影響不大 4)會唔會繼續一齊? 會 掛.. GOOD LUCK la... ^ ^

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

佢個心仲會唔會系我到?----有真感情就點都分唔開 會唔會變心?如果佢係咁膚淺既話就會 有冇影響?有 會唔會繼續一齊? ---- 如果佢對你既愛係咁膚淺既話,, 講真就算你幾歲都係咁 但你要搞清楚一點::佢係咪真係鐘意你?|||||我覺得如果佢真係鍾意你 唔會介意你幾多歲 所以我認為同唔同佢講 都唔會影響到你地既感情|||||我話你同他分手啦,大家都讀緊書,會影響嫁,放且 你又不知道他會唔會變心。|||||你可以拍拖,但你一定要love他,你做唔做到??
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()