close
標題:

9月19日出發到高雄 20點

發問:

我甘大個女第1次自己搭飛機去台灣 19號去 22號返 所以非常緊張 唔想有任何差錯 唔該幫幫手!! 1)我去左萬福買ticket 個agent sd返email比我叫我print出黎帶埋passport系個日check in就ok,,系咪甘就得加啦?? 2)我22/8攞passport,,糸咪可以即刻辦台證?? 3)我想要由香港機場到高雄機場的1切情序 請幫忙將每1點列出來 thx a lot!!! 更新: 仲有仲有!!! 高雄機場系咪有專巴到嘉義火車站?? 系邊度會揾到呢架巴士??? thx

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

旅行社Email俾你果張應該係電子機票 你Print出黎, 帶Passport同台證就可以去機場Check In 關於台證方面 唔知你係咪香港出世? 如果係香港出世就可以做網上申請 抄低個Ref. No.就可以去機場或金鐘既中華旅行社拎台證 機場中華旅行社既辦公時間係08:00 - 20:00 如果時間唔岩, 就要飛到過去高雄既機場先整 係香港整台證費用HK$55, 係台灣整費用$200 (建議如果時間許可既話係香港拎左先) 不過如果你唔係香港出世 就要親自去金鐘既中華旅行社做台證 唔可以係網上做 (或可請人代去金鐘中華旅行社申請) 需時21日.... 帶Passport同台證就可以去機場 然後去返你果間Airline既Counter Check In 佢地Check完你D證件冇問題後 就會俾張Boarding Pass (登機證) 你 (如果有行李寄倉亦係呢個時候做) 用呢張Boarding Pass同Passport 就可以入閘 唔知宜家係先出境後檢查行李 定係先檢查行李後出境啦 搞掂呢兩樣野後就可以去登機閘口喇 登機時間一般係起飛時間前半小時 香港機場好大 要睇住時間... 係登機時間前就要到達登機閘口喇 登機時出示Boarding Pass就OK 到達高雄機場後 先入境 (如果未拎台證就要先拎左先) 入左境後就可以去拎之前寄倉既行李 (如有) 之後就可以出去搭車出去啦~~ 至於你所講既客運去嘉義 係高雄機場搵和欣客運既站 唔知可以問下機場既Staff 每小時1班, 費用NT$300

其他解答:

你好啊 今朝早我在機場是換 1港幣換3.87台幣 部分港客都是在台灣的入境大廳找台灣銀行換台幣 我提共你一個高雄住宿的網站 有免費機場接送 http://kaohsiung-pingtung.kijiji.com.tw/c-Housing-renter-temporary--W0QQAdIdZ58379366|||||1.Yes! 2.NO!You can go (nas.immigration.gov.tw/nasf/ctlr?PRO=PRO_Task01Application) 辦台證,and then OK! 3.go to 高雄機場,you can bring something to see,because it's so long time to wait! You can go (www.kcg.gov.tw) and know something about 高雄!
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()