close
標題:

16歲可吾可以食減肥藥..?!

發問:

我而家16歲..4月先17歲.... 我系美國做緊交流生要住系外國人屋企... 我仲有4個幾月先可以番番HK... 日日同佢地食既野差吾多樣樣有芝士..又吾系成日有菜食..!!'' 我已經肥左好多..不過望落刀吾系好肥..不過次次沖涼個陣見到自己甘都好驚...'' 我試過節食..BUT吾系好WORK...有時間但系我冇車去吾到做運動... 我想試下食減肥藥..吾知得吾得架呢..??又有人話個胸都會細埋架喎.. 系米真系會架..?! 我食吾食得藥減呢...?? 更新: 我系美國去吾到HK個D廋身公司-0-'' 同埋...屋系大..不過要跑起上泥就細....'' 甘點算好..????

最佳解答:

減肥藥應該起醫生指導下先好食..如果唔適當咁食會引致嚴重後果架!! 節食唔係唯一方法!咁樣會令到你ge身體更差! 最好方法就緊係做運動..你可以起樓下跑步有助你減肥的

其他解答:

我之前都是用很多方法減肥, 但身體很差, 之後連工作都不想做. 你係咪想型d, fit d又健康d? 我個女15歲,都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減25磅. 靚咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲教第一添. 我用咗簡單又健康既方法! 我本身都很肥.呢排fit左! 我用左4個月減左25磅. 依家越來越fit! 但係面色仲好過以前!好健康! 網站改善身形, 體重控制, 細胞營養, 美容護膚. http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]]|||||我本來好肥嫁, 成139磅, 用過好多方法減肥都反彈, 之前都勁做運動, 跳舞, 都減到, 不過好辛苦, 都試過跟餐單食, 不過減唔到多過5磅, 後來飲d低熱量高營養的飲品, 好鬼簡單, 用左呢個方法, d腰, 大脾, pat pat都瘦左呀! 3個月減左15磅喇!!! 真係好開心, 因為條褲都鬆左 你都想就睇下: www.healthcometrue.com/hk|||||食藥減肥太危險&太多副作用啦~不可亂食, 最好問下專業人士o既意見~ 呢個網址o既減肥方法就又安全又快又平~ 而且有營養顧問跟進, 非常專業 佢地一定幫到你喎~ http://www.yourhealthyshape.com/fd|||||勸妳就唔好靠藥物幫助減肥, 1. 一唔食藥就反彈, 送多幾個%俾妳,(衹限身軀部份) 2. 食藥會令妳心煩氣燥. 3. 個胸都係有脂肪, 順便減埋, 而且身軀未減, 個胸減先. 在外國, 四周環境優美, 俾的決心, 一早去緩步跑, 可令妳身材出眾, 人見人愛.|||||減肥要用健康既方法咁減完先會靚! 食減肥藥好多副作用又未必有效果.諗諗佢~ 你係咪想型d,令d,fit d又健康d? 我知道有左個簡單又健康既方法啵! 我朋友本身肥肥地.呢排見佢fit左! 佢用左1個月減左10磅.其中9磅都係脂肪! 依家越來越瘦! 但係佢面色仲好過以前!好健康! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係網站既顧問幫佢改善身形, http://www.yourhealthyshape.com/betrue [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 而我好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 用左顧問既方法3個月增左9磅, 不過個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 同時仲令身體健康左,個人fit左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐!|||||盡量唔好啦`

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()