close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

17歲仲未出水痘

發問:

我今年17歲, 但係仲未出水痘, 我好唔想出, 有冇辦法唔俾佢出?! 更新: 打水痘針係咪即係一定唔會唔會再出水痘??!?! 我媽媽話個個都一定會出水痘架wow!! 更新 2: 咁可以去邊度打??? 大概幾多錢??? 係咪即係就算打左... 都會有機會出

最佳解答:

其實你可以打水痘針,因為成人出水痘,病徵(如發燒等)都會比小朋友嚴重,水痘針可以為你提供更多保護,不過打咗唔等於會免疫,你仍要避免接觸感染水痘o既人。 成人打水痘針要打兩針,兩針最少相隔一個月。 2008-03-08 17:40:00 補充: 都講咗,打咗針係會大大減少感染水痘o既機會,但係冇疫苗係百份百預防到,所以唔一定會一世唔出水痘。 2008-03-10 13:24:56 補充: 水痘針大約500至700一針,要打兩針。 打咗會冇咁容易感染,但係冇預防針可以百份百保護,所以都係要避免接觸感染水痘o既人。

其他解答:

成人出水痘,病徵(如發燒、水痘量等)都會比小朋友嚴重! 水痘針可以帮你减輕痛苦,幾年前700蚊一支,要打兩支! 一定要打!一個媽媽的忠告!你可看我之前的發問,我的三個兒女出水痘,二兒子病情極严重,現在才脫焦,提起水痘,真的怕怕!我的二兒子才剛滿三歲,已出得那麼可怕,醫生說越大出,出得越多越危險,更可况你已十七歲!|||||其實唔係個個都會出水痘既~ 你17歲仲未出水痘可能細個時打左水痘針 但係打左水痘針唔一定唔會出咖~ 水痘針唔係萬能,你唔想出但係你本來就係要出都冇方法咖..|||||其實唔1定個個人都會出水痘,如果你1直都未出,大個之後出既機會就會好少,所以唔駛擔心。 我記得當初我出水痘既時候,我細佬俾我傳染左,但係我媽咪就冇事,而且我媽咪係從來未出過水痘。|||||健康的成人感染水痘會 出現更加嚴重的癥狀。抗病毒藥物阿昔洛韋是一般用藥。任何年齡段有免疫缺陷或者大規模濕疹的 患者有嚴重癥狀的風險,並且也需要使用抗病毒藥物治療。在美國,百分之五十五的水痘死亡病例 都是超過20歲的患者可透過注射疫苗預防,但價格較貴。
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()