close
標題:

有冇18 - 21歲既人做左激光嬌正?

發問:

我想18歲咁上下做呀 請問對你地既學業以及開車有冇影響? 開車我都算幾需要,因為我住外國,交通唔方便...聽講做完一排揸唔到車 無聊題外話,外國既眼科醫生會唔會比香港既pro D架?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有冇18 - 21歲既人做左激光嬌正? 我想18歲咁上下做呀 你講18歲呢個歲數我有 d唔同意! 我啱啱同眼科醫生傾開, 佢話最好係20歲之後先做激光嬌視, 等眼球固定咗先好做! 請問對你地既學業以及開車有冇影響? 對學業以及開車冇影響! 開車我都算幾需要,因為我住外國,交通唔方便...聽講做完一排揸唔到車 朦眼一晚, 之後幾日都會有小小睇野朦! 外國既眼科醫生會唔會比香港既pro D架? 冇話pro唔 pro D, 睇你遇岩個咩眼科醫生啦! HK18歲唔同你做, 有手尾跟架!

其他解答:

近視散光度數需到18歲才漸漸穩定, 無咩度數變化|||||我中文表達的確幾差,但經過你解釋一返,我發現有人比我仲差 首先引用返你句 ""你的中文表達好差呀?我想18歲咁上下做呀激光嬌正"" 我邊方面表達唔清楚? 我題目係""有冇18 - 21歲既人做左激光嬌正?""然後我接落去講"我想18歲咁上下做呀" 唔知邊方面唔夠清晰呢? 2008-04-09 07:35:21 補充: 之後你句 "開車我都算幾需要,如上課坐車方便?坐車舒服?不怕死火?因為我住外國,交通唔方便..就學車喇?.聽講做完一排揸唔到車===去搭車呢? 我問緊,做完激光嬌正,可唔可以揸車,你叫我去坐車,另外附送多一堆問號比我... 之後我句"因為我住外國,交通唔方便",係解釋返點解我需要揸車 你叫我去坐車,外國唔同香港,你住一個冇車站,冇subway既地方你先明..你仲有乜唔明我可以講你聽 五分勿用在專業題中 呢樣我真係完全唔知|||||你的中文表達好差呀?我想18歲咁上下做呀激光嬌正 請問對你地既學業以及開車有冇影響===?無影響的==開車如坐車?讀書還讀書? 開車我都算幾需要,如上課坐車方便?坐車舒服?不怕死火?因為我住外國,交通唔方便..就學車喇?.聽講做完一排揸唔到車===去搭車呢? 至重要hj 無聊題外話,外國既眼科醫生會唔會比香港 好?===各有各好?至重要是有人試過好手勢準安全?無盲了 2008-04-08 12:34:48 補充: 五分勿用在專業題中
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()