close
標題:

勁細路樣的17歲女仔:想著類似童裝又唔想太幼稚的style

發問:

我157cm 腳長about 90cm 38kg 我已經17歲喇 不過樣成日畀人誤會係13-15歲= = 我想著得細個D/cute D,例如著童裝咁,令更多人誤會 不過有d童裝好白痴 我又唔係好知應該點著 所以上黎想請教大家意見=) 最早有圖啦~ Thx PS. 唔想著tights/全條的絲襪 4角骨襪OK!

最佳解答:

cute可以個樣q"""5一定要係件3到表達出黎 我同你1樣17 但我個人應為5好著童裝... 因為無童裝唔會唔表達細路ge個種稚氣出黎 樹我直言...

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實百貨公司的童裝部都已經有很漂亮的襯衣一套過的。那些都很健康型象不是小童款感覺了。 或者你可以穿連身扣帶裙,帶點可愛帶點高貴但又不太童裝。 你可以參考戲劇中那些初中女童衣著的。或是台灣雜誌的款飾都是比效年輕可愛。|||||你試下去H&M~~嗰度d童裝幾靚幾型~~~顏色柔和(eg.粉紅,粉藍),唔會好白痴.... 前排我有幾個fd去掃童裝貨....佢地18~9歲....但著出黎真係好ok....又唔係好貴^^ (呢個網有d童裝T~恤)http://www.geocities.com/yeefong30/new_page_2.htm|||||可以試吓boyish style, 即係上身: 鬆身恤衫+背心外套; 貼身t-shirt+襯衣. 下身: 偵探式短褲, 再襯中boot/ ankle boot都得. 加埋賊仔帽, trendy得嚟又型
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()