close
標題:

MP 17的鑽石磨皮及LITELIFT 去眼袋收黑眼圈療程是否安全?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

MP 17的鑽石磨皮及LITELIFT 去眼袋收黑眼圈療程是否安全?

最佳解答:

我有試過佢地的鑽石磨皮(做左3次) 同彩光(做左6次), 但一d 都唔 work lor 當你話好似無咩改變, 話唔再整時, 佢地話要做多幾個療程才會見效, 又不停叫你 join 邊個plan 邊個plan, 計你平d la, 又話用埋甚麼甚麼 product 一齊會好d, 總之就係不停叫你買野同 join plan, 但又比唔到甚麼成效比人, d 人又好似唔多專業咁, 做做下又會行開, 做做下又會叫你不如入第二間房(由2-3人房, 轉去大房) 我就唔會再入呢間野度做啦

其他解答:

我知道桃園永全當鋪有在收 因為我之前有拿我的手機去那周轉過 他們服務很好 人又親切 裡面燈光明亮 重點是 我拿手機去周轉 他們小心翼翼的幫我包起來 讓我好放心 還拿信封袋封口 妥善保管我的手機 好貼心的服務 你可以先打電話去諮詢 或直接去諮詢 滿意在借 老闆人非常好|||||千奇唔好!呃人家!之前我就係JOIN過佢DPLAN搞到我D皮膚多左暗瘡同紅左好多,而家都未搞得番好...我真係好後悔LOW! 佢地又唔肯退$,講野仲惡過你!好似黑點感!我化左成萬幾呀!仲衰過人地幾十蚊果D!
arrow
arrow

    oob73zj92b 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()